vineri, septembrie 18, 2009

Sunt o epistola de dragoste a Lui Dumnezeu aratata lumii!!!

Chiar daca seara o sa ma asez in pat suparata si ingandurata stiu ca intotdeauna Dumnezeu ma va calauzi peste intunericul noptii si imi va arata a doua zi ca El ma iubeste si ca isi revarsa dragostea pentru ca si eu la randul meu sa las macar o picatura pentru ceilalti!
Azi e prima zi din restul vietii mele...imi place fraza asta, imi da senzatia ca azi o ssa fie ceva special! Si in fiecare zi traiesc ceva special...un copil mic si negru care se catara in bratele mele in metrou, sau o cladire care se arata si ma face sa zambesc...doi batranei tinandu`se de mana si care ma invata ca vesnicia incepe aici...daca as sti sa ma bucur macar un pic mai mult de fiecare pas pe care il fac sunt sigura ca as fi cu un strop mai fericita!
Azi am hotarat ca pot sa fiu fericita...si ca pot zambi macar unui om care poate are nevoie doar de atat!
Daca stau si analizez mai bine nici nu am dreptul sa nu fiu fericita...sunt acolo unde mi`am dorit intotdeauna sa fiu: in orasul care ma face sa visez :)! o sa incerc sa nu`mi mai conditionez fericirea de atitudinea celorlati...apoi o sa ma uit zambind in jurul meu la atatia oameni care au nevoie de altceva decat de inca o fata posomarata, sunt limitati de viata cotidiana si uita sa se opreasca macar o clipa sa priveasca deasupra...nu am voie sa fac asa ceva, eu stiu mai mult decat ei, eu stiu ca Dumnezeu m`a creat si ma iubeste si ca El imi zambeste si ma invata sa ma bucur oricand, e o porunca, El stie ca m`as limita la suparari, dar nu ma lasa!!!
Si nu o sa`mi mai conditionez fericirea nici de felul in care imi sta parul:))))
AZI SUNT FERICITA CA EXIST SI CA POATE CINEVA ARE NEVOIE CA EU SA ZAMBESC!!!
VA IUBESC:X:X:X

2 comentarii:

  1. Very nice ! Mi-a placut mult ,

    Naomi intr-adevar esti talentata si observ k nu duci deloc lipsa de inspiratie .

    Keep going !

    RăspundețiȘtergere