joi, septembrie 17, 2009



Ma trezesc in fiecare dimineata si ma gandesc ca azi o sa am curaj...azi o sa fie ziua cand o sa renunt la frica si o sa fac ceva nebunesc...azi o sa`i spun:TE IUBESC!!!
si apoi NU...nu fac asa ceva! Mi`e frica...daca as putea sa trec macar odata sau...daca trece eL si o sa vina sa`mi spuna ca pentru eL nu conteaza ca nu sunt frumoasa si ca sunt departe de perfectiune...o sa vina...dar stiu ca nu o sa faca asta!
Nu merit...nu eu.
Dar acuma iti scriu...daca esti acolo undeva si stiu ca esti...raspunde temerilor mele, treci peste ele! Eu nu pot sa o fac, dar te astept pentru ca tu esti mai puternic!
Si cand ai sa`mi raspunzi fericirea mea o sa`ti fie de`ajuns, zambetul meu il va completa pe`al tau, mana mea va incapea perfect in mana tA, inima mea va fi intreaga impreuna cu a ta!
Atunci voi fi perfecta pentru ca tU m`ai facut asa, pentru ca ochii tai ma vad asa...
Daca tu vrei putem avea lumea...e acolo langa tine si o sa o impartim. Si viata va avea gust de ciocolata si miros de floare de lamai si o sa fie aproape intotdeauna primavara!
Si daca o sa fie ploi si semne de toamna o sa zambim tinandu`ne de mana si o sa fuga norii pentru ca soarele nostru e in inima!
O sa trezim lumea cu iubirea noastra si o sa ne priveasca uimiti...vor intoarce capul vor zambi macar o clipa.
O sa fii minunea mea care ma trezeste...imi vei arata norii sub soarele de la asfintit si luna in noaptea neagra! Imi vei umple viata pana o sa dau pe dinafara!
Vei fi TOT si inca putin deasupra!
Te astept si ma rog pentru tine si mai sper ca si tu m`astepti si te gandesti la mine macar o secunda la fiecare minut!
Cu dragoste pentru ingerul meu...
naomi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu