sâmbătă, februarie 14, 2009


"POT TOTUL IN CRISTOS CARE MA INTARESTE" Filipeni 4:13
Pot trece peste rautati, pot sa uit ca am ranit pe cineva sa cineva m`a ranit pe mine!!! Pot uita ca am iubit fara sa fiu iubita...ca am fost iubita fara sa iubesc!!!
Pot sta in picioare cand mi s`a scurs viata...pot lupta cu raul cand pare ca binele m`a parasit!!!
Pot crede chiar daca ma minti...pot accepta chiar daca ma doare...pot tacea chiar daca vreau sa vorbesc...pot vorbi chiar daca vreau sa tac!!!
Nimic nu ma poate dobora cand este EL de partea mea, cand voia LUI e in viata mea!!!
Nu te`ai intrebat niciodata ce putere tine o mama cand copilul este dus la groapa...ce dragoste tine o femeie langa sotul ei betiv....ce forta face un barbat sa se jertfeasca pentru un prieten...ce miracol te tine pe tine in viata in timp ce in jurul tau toate se prabusesc??? Vai cate minuni se petrec in jurul nostru...mereu incercam sa le explicam stiintific, ne complicam in analize si uitam sa neminunam!!!
IN TOATE ESTE DUMNEZEU CARE INCA MAI VREA SA ADUCA UN SUFLET LA EL...TE`A CREAT PENTRU EL...PENTRU A`TI PETRECE O VESNICIE...DE CE TE JOCI???
Ti se pare putin lucru ca respiri??? Tineti`ti respiratia 30 de secunde...ai reusit??? E o minune nu`i asa ca aerul care ne inconjoara este creat doar pentru tine!!!
Nu te impiedica in lucruri mici...priveste minunile, nu noroiul de jos!!!!
POTI TOTUL IN CRISTOS CARE TE INTARESTE!!!

Un comentariu:

  1. da , le-am facut de mai de mult :) si acuma le-am publicat
    multumesc de comentariu :D

    RăspundețiȘtergere